اطلاعیه ها

سومین دوره مدیریت پیشرفته نمایشگاهی (EMD) در فروردین ماه سال 1392 به پایان رسید.


1392/04/16



 

انجمن نمایشگاههای ایران با حمایت و همکاری سازمان توسعه تجارت ایران, برای سومین بار اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت نمایشگاهی در محل سازمان توسعه تجارت (سالن میلاد) کرد.

طول دوره مذکور 5 ماه بوده که از آذر1391  شروع و در فروردین 1392  به اتمام رسید.لازم به ذکر است که کل ساعات آموزشی این دوره 200 ساعت میباشد. افراد شرکت کننده در این دوره حدود 38 نفر که شامل جمعی از مدیران عامل شرکتهای نمایشگاهی و مجریان نمایشگاهی بوده اند.اساتید حاضر در این دوره آموزشی 17 نفر از برجسته ترین اساتید دانشگاه راونزبرگ آلمان بودند.این دوره شامل 4 مرحله که بخش اول و آخر بصورت حضوری و 2 بخش میانی بصورت اینترنتی بوده است.

برخی از سرفصلهای دروس تدریس شده در این دوره بدین شرح میباشند: مدیریت پروژه نمایشگاهی, روشهای جذب اسپانسر نمایشگاهی, مدیریت ارتباط با مشتری, لجستیک نمایشگاهی, بازاریابی و فروش در زمان رکود, سازمان و استراتژی خدمات, غرفه سازی, نحوه تبلیغات نمایشگاهی.

همجنین در پایان دوره از سوی دانشگاه راونزبرگ آلمان دو مدرک به شرکت کنندگان تقدیم شد.

این دوره بعنوان کاملترین و تخصصی ترین مبحث آموزشی است و مدرک آن تنها مدرک مورد تایید (اتحادیه جهانی نمایشگاهها) میباشد که حضور در آن از الزامات سازمان توسعه تجارت ایران جهت مجریان نمایشگاهی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر سنجی وب سایت



نظر شما درباره وب سایت چیست؟

با کلیک بر روی حروف زیر، می توانید سایز فونت صفحه را تغییر دهید